Shop Mobile More Submit  Join Login
Jeff's hysterical by Amanda209 Jeff's hysterical by Amanda209
he's on his time of the month
Add a Comment:
 
:iconfluttershy175:
fluttershy175 Featured By Owner Aug 22, 2014
pewdiepie gasp 
Reply
:icondapplefire123:
Dapplefire123 Featured By Owner Apr 12, 2014  Hobbyist Artist
Omg I gets present Dying Whale 
Reply
:iconjazzy-jazzy-woo-woo:
Jazzy-Jazzy-Woo-Woo Featured By Owner Mar 13, 2014  Hobbyist General Artist
I'm. On. My. PERIOD!!!!!!!
Reply
:iconblazblood:
BlazBlood Featured By Owner Mar 13, 2014  Student Writer
haha!i got where you got that from!
Reply
:icondragonbornslendy:
DragonbornSlendy Featured By Owner Nov 25, 2013  Hobbyist Filmographer
if Pewds was here he would probably say JEFF IS ON HIS PERIOD!!!!
Reply
:icongentalursus:
GentalUrsus Featured By Owner Nov 2, 2013
hell.... nawl.... this ish... was to funny XD
Reply
:iconhylia14:
hylia14 Featured By Owner Sep 3, 2013  Student General Artist
Don't get man change your pad!XD
Reply
:iconlucythelittleproxy:
Lucythelittleproxy Featured By Owner Sep 23, 2013  Hobbyist General Artist
Don't get man? XD
Reply
:iconhylia14:
hylia14 Featured By Owner Mar 21, 2014  Student General Artist
madXD
Reply
:iconlexichae:
Lexichae Featured By Owner Aug 2, 2013  Hobbyist Writer
I think alice would use ALL CAPS RAGE or just RAGE FROM THE FIRST GAME AND THEN THEY'D FIGHT and makeup 
Reply
:iconbrunettefish:
BrunetteFish Featured By Owner Jul 25, 2013  Professional Artist
I wonder how Jeff is when he's on his period XDDD
wait, does that mean..... hecouldgetpregnat!?!?!?!?
Reply
:iconkittyyoruichi:
KittyYoruichi Featured By Owner Jul 12, 2013  Student Digital Artist
Owh like Alice when she went histerical :D (or that's how you spell it? :/)
Reply
:icondarkspinesonicranka:
DarkspineSonicRankA Featured By Owner Jul 5, 2013  Hobbyist Artist
alice: jeff wth r u doing in my dress :O
:iconjeffthekillerplz:: idk
Reply
:iconfadethehedgebat:
fadethehedgebat Featured By Owner Jun 8, 2013  Student General Artist
Jeff became a butterfly
Reply
:iconabundant-chaos:
Abundant-Chaos Featured By Owner Jun 8, 2013  Student Traditional Artist
JEFF'S ON HIS PERIOD!!!
Reply
:iconsuntailisawsome:
Suntailisawsome Featured By Owner May 25, 2013  Hobbyist General Artist
Pewdiepie: IM ON MY PERIOD
Jeff: I BECAME A BUTTERFLY
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner May 25, 2013  Student Artist
Alice: Whateva
Reply
:iconsuntailisawsome:
Suntailisawsome Featured By Owner May 25, 2013  Hobbyist General Artist
Stephano: >.>
Reply
:icontorenandsk:
torenandsk Featured By Owner Nov 4, 2013
piggy:im out b******s
Reply
:iconanimefreakz226:
Animefreakz226 Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
oh dear god that pewdie reference
Reply
:iconalanna-mackenzie:
Alanna-MacKenzie Featured By Owner Apr 28, 2013  Student Traditional Artist
"she becomes "evil!" And I cannot defeat her! Our children run in terror! Our big dog cowers under the couch!" Quote by Melvin the Superhero
Reply
:icontorenandsk:
torenandsk Featured By Owner Nov 4, 2013
jeff:silence I kill you
Reply
:iconxventressx:
xVentressx Featured By Owner Apr 18, 2013
I think Alice should run:3....
Reply
:iconjeffthekillerfan56:
Jeffthekillerfan56 Featured By Owner Apr 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
oh god..when a guy's on his time of the month..all hell's gonna come loose with him and..well..all th vampires around him aka..me...
Reply
:iconlittlehappygoth:
LittleHappyGoth Featured By Owner Mar 31, 2013
XD!!! I think I just died of laughter!!!
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Mar 31, 2013  Student Artist
haha
Reply
:iconpsychotic-love:
Psychotic-Love Featured By Owner Mar 9, 2013  Hobbyist General Artist
*backs away slowly* O________________O
Reply
:icondarkkillerpincess:
DarkKillerPincess Featured By Owner Feb 20, 2013
Uh, He's PMSing! XD
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Feb 20, 2013  Student Artist
yep he's having a BF
Reply
:icondarkkillerpincess:
DarkKillerPincess Featured By Owner Feb 21, 2013
What's a BF???? 0_o'
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Feb 23, 2013  Student Artist
white chicks reference XD (bitch fit)
Reply
:icondarkkillerpincess:
DarkKillerPincess Featured By Owner Feb 23, 2013
Oh, okay. XD
Reply
:iconpncke:
pncke Featured By Owner Feb 17, 2013
. __.;;
i don't want to be around him on his time of the month...

not at alllllll
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Feb 17, 2013  Student Artist
haha XD
Reply
:iconpncke:
pncke Featured By Owner Feb 18, 2013
i would move to another country; for he'd kill anyone in his path
...i'm sure of it

:XD:
Reply
:iconthehumanhunter:
TheHumanHunter Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Traditional Artist
oh god. please dont XD seriously!? XD
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Artist
haha how freakin' sexy does he look? XD
Reply
:iconthehumanhunter:
TheHumanHunter Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Traditional Artist
i showed my friend and she was like :OMG jeff is in alice hysteria mode!!!!1!!1!!! ah shit!!! I was all like, ew but so sexy and funny!!!!! so cool pic you did mate! hey do you give requests? i might have a jeff and alice one XD its ok if you dont
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Artist
sure! throw it at me
Reply
:iconthehumanhunter:
TheHumanHunter Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Traditional Artist
ok, kinda like a comic, Humanhunter just went hunting with alice, then they both find jeff supermodeling. and humanhunter is all like "oh, nuh UH! that look does NOT go with you!" and Jeff argues. Alice rolls her eyes.

I really hope this is not difficult! it probably sounds very stupid or shitty. XD if you need help seeing a view of human hunter you can look at the woman in the purple dress in the frount of my user page XDD
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Artist
okay~~
Reply
:iconthehumanhunter:
TheHumanHunter Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Traditional Artist
i really hope it didn't sound wierd. did you mean ok as in the idea is exceptable or its like "OK, that is weird im not drawing it" ?
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Artist
I'll draw it
Reply
:iconsabrinanightmaren:
SabrinaNightmaren Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Digital Artist
god dammit, now we're REALLY screwed...
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Artist
yep
Reply
:iconshadowfurry911:
Shadowfurry911 Featured By Owner Feb 15, 2013
Oh Lord this is too much XD
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Artist
XD
Reply
:iconsamiluvscandy:
SamiLuvsCandy Featured By Owner Feb 14, 2013  Hobbyist General Artist
Me: -falls on the floor laughing and shits her self because shes laughing so hard- OMG thats so damn funny!! -stops- O.O I HEAR SOMETHING.. LIKE SCREAMING..
Reply
:iconcageyshick05:
Cageyshick05 Featured By Owner Feb 14, 2013  Hobbyist Artist
Omg this made my day :heart: :XD:

love the blood btw =D
Reply
:iconamanda209:
Amanda209 Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Artist
thanks
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 14, 2013
Image Size
488 KB
Resolution
1185×1141
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,434
Favourites
120 (who?)
Comments
76
Downloads
1
×